جمعه 14 اردیبهشت 1403

ایمان سهیلی  :

به مناسبت هفته میراث فرهنگی و گردشگری

، گیاه زدایی  و گندزدایی بنای تاریخی رشت  انجام شد .

ایمان سهیلی سرپرست میراث فرهنگی و گردشگری رشت :

به مناسبت روز جهانی موزه ، هفته میراث فرهنگی و گردشگری

، گیاه زدایی  و گندزدایی بنای تاریخی رشت  انجام شد .

 

 

 

سرویس گردشگری موج برنا - گیلان با اقلیم ، قومیت و تنوع آب و هوایی و قدمتی که دارد ، یکی از استانهای هدف گردشگری است . اما علیرقم نعمات مختلفی که دارد بعضا برای ساکنین خود و یا منطقه نا آشنا است .

ایمان سهیلی سرپرست میراث فرهنگی و گردشگری رشت :

به مناسبت روز جهانی موزه ، هفته میراث فرهنگی و گردشگری ، گیاه زدایی  و گندزدایی بنای تاریخی رشت  انجام شد .

ایمان سهیلی سرپرست میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان رشت به لزوم حفظ و مراقبت از بناهای ثبتی و تاریخی اشاره کرد و گفت : بدون تردید حفظ و صیانت از ساختمان الزامی است و این موضوع در خصوص ساختمانهای قدیمی از اهمیت بیشتری برخوردار است .

وی به علاقمندی همکارانش به این حرفه و حراست و نگهداری از این امانت ملی اشاره کرد و گفت : نگهداری و مراقبت از این بناها روند روتینی دارد و به صورت مدون صورت می گیرد ، اما این شرایط فرصت مناسبی برای احترام دوباره به این بناها و مالکین و مردمی است که این امانت را به ما سپرده اند .

ایمان سهیلی به گندزدایی و گیاه زدایی از بناهای تحت پوشش این اداره اشاره کرد و خاطرنشان کرد : در دو روز متوالی به اتفاق مجموعه همکاران به گندزدایی و گیاه زدایی از محوطه و گوشه گوشه این بناها اقدام نمودیم و این امر خصوصا در ایام ماه مبارک رمضان حال و هوایی دیگر داشت .





 

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna